new determination

alhamdulillah....aku baru sahaja sudah membaca blog sorang budak nih...aku mmg suka baca dia punya karya.karya2 dia sangat berguna untuk santapan minda dan santapan jiwa.dia ni salah seorang sahabat aku yang pernah bersama aku suatu ketika dahulu.....dia juga pernah mental_downkan aku dahulu....but it was....and now, aku dah faham segala2nya.mmg bukan salah dia untuk mental_downkan aku.dan sekarang aku dah jumpa something yang sangat bernilai dalam hidup aku agar aku lebih yakin dalam hidup.dan tidak lagi menoleh ke belakang.DIA telah mengajar aku erti kejayaan.dan sekarang aku sedang cuba untuk menggapai apa yang sepatutnya menjadi milik aku.aku tidak akan lepaskannya lagi...

sudah jauh aku tersasar dari trek sebenar aku...dengan membaca blog dia tadi,baru aku sedar yang masih jauh perjalanan untuk aku tempuhi...yaa! hidup aku akan lebih mencabar lepas ni.thank you very much 'MY SHARKSPAI'.sebab dah sedar kan saya....saya sangat bersyukur kerana dapat bertemu awak.you were one of them who always beside me when i need some spirit to carry on with my curve of life.i will never forget what you have told me before.and i will try to change my bad attitudes for the sake of my life.not for you! not for them! but for me!

sekarang aku dah dapat semula semangat untuk aku teruskan hidup...kata2nya sangat memberansangkan aku.dan telah membuatkan urat2 aku tidak sabar lagi utk bekerja.(study) tdk lupa juga,katanya telah membuatkan badan aku tdk lemah lagi....kini, antibodi aku sudah pon kuat.(nak okay dah dari demam) aku kena kuat.dia kuat.kenapa aku tdk boleh?kan?kan?kan? aku juga mesti boleh! sebab aku pernah berjanji pada diri aku yang aku nak buktikan kat dia yang aku pon boleh mcm mana dia boleh.aku xkan tunduk lemah lagi.
*part yang agak over

hari ni aku dapat mc.doctor kata, badan aku panas gila.demam panas kot.tapi xterok laa.papon, aku bersyukur sbb aku dpt rawatan dgn cepat bbanding dgn saudara kita yg sakit di luar sana...yg sdg sakit dan xdapat pi hospital menerima rawatan...segala2nya telah menyedarkan aku.aku, yg tak suka makan ubat dan tak** makan ubt, bila pkiaq balik...ramai sgt yg memerlukan ubt, dan mreka xmampu nak pi amek ubat, terus aku makan ubt.dan aku bersyukur.suka ka tak suka ka, aku makan gak ubat.aduh, cerita ubat pulakk... hah aku bersemangat sekarang ni.semuanya kes aku terbaca blog dia tu laa...hahhahaha, xpa, baguih laa...dia dah sedarkan aku.... =.=

THANK YOU ALLAH......YOU brought me home...i THANK YOU with every breath i take
ALHAMDULILLAH.....ALHAMDULILLAH....
ALL PRAISES TO ALLAH... ALL PRAISES TO ALLAH...

I PROMISE TO MYSELF, THAT I WILL NEVER LOOK BACK ANYMORE!!! I WILL STRUGGLE IN MY LIFE AND TAKE ALL THAT BELONG TO ME!!! I WILL NEVER GIVE UP ON ACHIEVE SOMETHING IN MY LIFE!!! I WILL APPROVE IT!!! insyaAllah... :)

KEJAYAAN TIDAK AKAN DATANG DENGAN SENDIRINYA KALAU KITA TIDAK MENCARINYA...ATAU USAHAKANNYA...SEMUA ORANG BOLEH BERJAYA KALAU DIA BETUL2 MAHUKANNYA!!!
"YOU CAN IF YOU REALLY WANT"

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....