weird night

ish xtau lah pasaipa ngn aku malam nih....
dok xdok jeles.
jeles kat sapa xtau.
bang*** betoi!
erm, bukanlah jeles....
tadi aku ****************.......
then nampak ***********.......
pehtu ter******.....
menyakitkan hati betul!
bang*** punya *Ak*!!!!
xguna!!!! dia tipu aku siap!!!!
aku just tunggu after spm.
tgk dia nak buat apa.
sama ada dia ni betul2 pegang janji atau *Ak* pendusta!
tgk ah....dia nak main2 **m**an lain xpa....
kalo dia main2 kan aku...
aduh, silap besaq ah...kah3
ingt aku takot kot ngn dia?
xpaa...mai kita tgk apa nak jadi...
hahahahahahahhahhaaha

HAPPY NEW MONTH!!!

waaa dah bulan NOVEMBER pon....
hal ini demikian bermakna??????????
=xdak maknanya!
aku nak study!

btw, goodluck to all SPM candidates.all the best. :)

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....