.friday.

hari ni hari jumaat.
ish laa, pagi tadi bangun awai.
hahahaha,
semalam tdoq lambat pehtu bgn awai.
kepala ni mula ah poning2.
haa pagi tadi cek pi market wowh,
market pa nama xtau dekat2 jitra nuh.
'nalaa' jauh.semata-mata nak jalan2 jaa
huhu

ish, pagi tadi mimpi TUPAI.
xtau sepa tetiba ja dia gagah mai masok dlm mimpi
aku walaupun tinggal beberapa minit ja lagi aku nak bgn
err, pham ak? hihihi
errm, meh aku ngaku kt hampa semua
ish, "rinduuuu laaaa kat TUPAI"
serious aku rindu kat dia.
aku harap dia xkan tau yang aku rindukan dia.keh3
erm, agak2 dia dok buat apa hah skang ni?
msti dok msg ngn kekasih baru dia kan...

eeee, halimatul! stop lah.just forget bout h**!
hahahaha, gila.dok sorang2 jadi kerja
asal aku xrindu kat dia pon
bgn2 tdoq tadi,
aku tertnya2.
"ish awat yg dia pulon masok dlm mimpi aku xtau.meloat sungguh laaa"
tapi pada hakikatnya, aku rindu kat dia..waaa :(
em biaq ah.buat apa aku nak rindu kat budak mcm dia tu. =,=
buang masa ja.aduh,

erm doaku kepada TUPAI agar:
dikau bahagia disamping org tercinta
lupakanlah daku dari ingatanmu... :( *mmg dia lupa dh pon
jagalah dirimu sebaik mungkin

no more *HSY.no more S**R*SPAI. :)
*aku xsuka tupai tapi suka gak laa.xsuka sbb muka dia ala2 TIKUS.aku plg xsuka haiwan yg bernama tikus.ya Allah...
*had aku rindu ni org laa.tapi aku pggil dia TUPAI.ada laa kes sikit ngn dia suatu ketika dahulu.tu sbb nama TUPAI terbentuk :D

SORRY NOH? :(

Comments

Popular posts from this blog

Sah pekasam

................................

KOSONG