alhamdulillah (:

kesunyian malam merangkak perlahan-lahan dek ditelan gelap kehitaman malam yang pekat.sedang aku leka menghabiskan waktuku di satu laman sesawang, terdetik di hati untuk menerjah masuk ke halaman seorang hamba Allah ini.Hamba Allah ni merupakan salah seorang daripada sahabat aku semasa menuntut di universiti ini.(ceewah ayat aku.mcm dah habis blajaq pulak.kih3) bermulanya terjahan di page beliau, aku menyusul pula ke blog beliau.SubhanAllah! teruja aku dengan kata-kata beliau.aku kagum dengan dia.kerana dia merupakan salah seorang kawan aku yang selalu ada bersama aku dikala suka mahupun duka.walaupun kami tidak satu kos,satu class,satu bilik, hal itu tidak membataskan kami.kerana kami satu floor semasa berada di sem1&2 di hostel.hahahaaha disebabkan kami selalu berjumpa dan bertemu, hal itu telah membuatkan kami lebih dekat dan mengenali antara satu sama lain.walaupun perkenalan kami baru setahun, tapi alhamdulillah kami boleh dekatkan diri antara satu sama lain.

okay, berbalik kepada motif utama aku...sedang aku asyik dengan kata2 dia di situ, aku dapat merasakan sesuatu yang sedang bergelut di dalam hati kecilku ini."ya Allah.......selama ni aku terlalu jauh tersasar dari landasanMu ya Allah......ampunilah segala dosa-dosa ku..amin..." alhamdulillah, hah macam tu laa aku rasa.(aku rasa bnyak sangat dosa dengan Allah.astaghfirullah...)

tapi walau apapun, aku bersyukur sangat sebabnya dari pertama kalinya, aku telah pun berniat nak isi masa kosong, akhirnya terisi juga dengan perkara yang berfaedah.takda laa aku buang masa kan, kalau orang cakap aku buang masa pun, aku buang masa kerana Allah.terima kasih ya Allah kerana telah sedarkan ku.....

*ok actually I have no point.kan ? hehe maafkan saya kerana telah menghabiskan waktu2 emas saudari/saudara
*sebenarnya saya ada point untuk post di atas, tetapi saya tidak tahu hendak mengeluarkan bagaimana
*saya minta maaf..hahahaha sya rasa post ni sgt mengarut+merapu+takdak point+useless=takpalaaaa, ni tempat sya nak luah rasa, kalau tak suka tidak mengapa...hhu

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....