this is part of me

assalamualaikum.....
hye :)
sebelum tu, alhamdulillah tepat jam 10.18am,13/5/2012 hari tu, genaplah saya 19tahun di muka bumi ini
ok3, without wasting any time,
let me start my babble okay?
HAAHAHA

ok first of all, thnkyou very3 much for those yg wished my birthday last Sunday.sgt3 terharu okay,
yg paling penting ni haa.thank you so much to my parents, without them, who I am.betul tak?kan?
thankyou ibu,thank you ayah utk 'kenduri' tu.hua3
ok thnkyou jugak kpada mereka yg memberi hadiah.sya sgt hargai.next year bg lagi.hhe insyaAllah :)
tak lupa, buat sahabat dunia akhirat saya, (qilahanan) thanks coz both of you really made my day!

ok asyik blablabla.... dkat sini pun tak guna jugak.nanti org boqingggg.hhe
hmmm, I don't know why out of the blue,
I really miss my Perthlis's friends..
missing my bed,
missing my table,chair,old cupboard.hahaha pity on it :'(
ok sgt cepat yaa masu berlalu
22/5 ni cukuplah setahun aku pergi ke Arau
wahhaaaa, bila ingt balik memori dulu2 kala, lawak pun ada! HAHAAHA

sempena bulan Mei ni aku nak ucapkan

  1. Selamat Hari Buruh kepada seluruh rakyat Malaysia :) *tak termasuk pekerja asing tau.hhe
  2. Selamat Hari Ibu kepada ibu tercinta, Rohani binti Omer, adik syg ibu sgt3 tau?! ingt tuuuu! (eh kawan, hari2 hari ibu laaaa.bukan hari ni ja hari ibu.hari2 kita kena sayang mak kita tauuuuu hhu)
  3. Selamat Hari Guru kepada guru2 ku di Tabika Kemas Taman PKNK,Sekolah Kebangsaan Taman Rakyat,Sekolah Menengah Kebangsaan Sultanah Bahiyah,lecturers dkat UiTM Perlis,ustazh2 dkat Qira'ati, yang paling penting! kepada Cikgu Rohani dan Cikgu Yahaya.terima kasih cikguuuuuu.sayang dekat cikgu sgt3! ckgu Rohani&Yahaya tu special sikit ucapan ni.terima kasih sbb didik saya dari hari pertama tgk dunia,sampailah hari terakhir saya dkat dunia ni.insyaAllah.....
  4. Selamat Hari Lahir kepada diri saya sendiri...walaupun mcm syok sendiri, tkpaaa.sya tak kisah yg pnting aku tak kcau hdup org.kan?betul tak betul?hhu tdak lupa juga kepada anak sedara saya, kebetulan sama tarikh dgn sya, 13Mei, happy birthday muhammad firdaus :) dan juga kepada kwan2 sya yg sambut sama tarikh dgn sya....happy birthday to you too.
  5. lagi ada apa lg ar bulan Mei ni...hah selamat hari Wesak kepada mereka yg menyambutnya *i know its kinda late (nak buat mcm mna...baru tgk kalendar.hhu)
  6. selamat hari-hari lah kepada orang yang sedang baca niiii, haa tuuu! awak laaaa, awak yg sedang baca ni.selamat hari ini yaa, have a nice day :)
okay sudah3, cukup3, aku dah OVER terok dah tuuuuuu -.-
ok, aku tak sabaq nak balik Arau! nnti dah ada dekat arau....aku akan tak sabaq pulak nak balik rumah! yayyyy!!!!! begini lah....lumrah kehidupan.tak begitu ? hhu

last but not least,
*yang baik itu datang dari kekuatan saya yg diberikan olh Allah....yang silap tu dari kelemahan saya*
*saya pun manusia biasa cek oi! sering melakukan kesalahan*

okaylah, have a nice day :)

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....