I got nothing to do

hyeeeee, memandangkan aku dah lama tak bersembang bohong dekat sini, mai laaa sini aku nak cerita serba sikit haaa, alang2 da rajin nak taip di pagi buta ini.kalau mengikut jam aku, sekarang baru pukul 3.51am 16/5/2012.stgi kalau benda ni dah post, mesti baru bapa haribulan kannnn, hmmm

actually aku pun taktau nak cerita apa.AHAHAHAHAHA bongok kan? okay sila lah kata saya bongok kalau sudi -.- sebab........................saya tak kisah SEDIKIT pun! :)

hmmm, okay aku start cuti 22/3/2012 haritu.hari ni 16/5/2012.dan aku nak kena masuk balik 10/6/2012.cuba kira.wahhhhh, dah lama aku duduk rumah nganga buang masa.bila pikiaq balik, ok sgt RUGI.rugi terok woi, nak kerja pun dah tak berbaloi.haihh, cuti aku masih berbaki 20++++ hari saja lagiiiiiii.soooooooooo sadddddddddd :'( tolak tambah bahagi darab, adalah dalam a week! haih, lepas ni mmg sah aku rindu rumah.......................

ya Allah sem3 ni matul tkmau main2 dah....menyesal dah 2 sem berturut-turut aku mainnnnnn.gi-la aku! sem1 kerja dok pi karoke.msuk sem2 akku dh azam tkmau pi dah.okay, mmg jarang aku pi.ada laaa dlam 2 3 kali aku pi karoke lg dlm sem2 (kira ok laa tuuu,berubah skit) TAPI! hah tapi pulakkkkkkk. em mai sem2 ni, masalah lain pulak yg mai.maslahnya aku kerja tidoq lena mcm anak boya. haihhhhh, apalah nak jd dgn aku ni.......satu lagi, aku kerja sakit! sakit jaaaa memanjang.direct pi Unit Kesihatan.sampai ngn doktor tu kenai aku dh.slalu pi, dia tnya rumah KakDah tmn pknk. -.- tp alhmdulillah start study week smpai hbis exam week aku tak sakit apa2.hhu

dan! aku tktau lah apa yg bakal terjadi kpada aku dlm sem3 ni.aku hnya mmpu berharap dan berdoa agar segalanya berjalan dgn lancar di landasan yg benar.aminnnnn, jeng ! jeng! jeng!
to be continue.......................

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....