3rd day

:) haiiiii assalamualaikum.syukur alhamdulillah hari ni merupakan hari ke-3 saya berada di Arau. em 3 1/2 hari sebenarnya.ok, cerita tentang semester 5, baru 3 hari aku masuk kelas dan alhamdulillah so far so good. mengenai kelas tak sama dengan qila tu, alhamdulillah ni aku baru balik dari hea dan dah pun tukar group ke group C.so, as conclusion, aku semua group C dah lah.huhu ^^ syukur alhamdulillah.....

ohyaaaa, alhamdulillah aku masih lagi bilik yang sama, roommates yang sama,katil yang sama, locker yang yang sama, tetapi yang berbezanya is meja.addina and I tukaq meja as my requested.sebabnya, last semester aku ada cakap dekat dina yang aku teringin nak duduk belah dalam pulak.and kalau dapat kolej lagi kita tukar yaaa.tengok-tengok rezeki aku kan...hahaha dapat kolej dan dapat lah tukaq meja.emmm, this table agak okay....takda laa aku nak menung sangat tengok bangla dekat dahlia 3 tu dok buat kerja.ahhaaa duduk sini menghadap dinding ja lah..hahaha

timetable class aku tak pack sgt.kelas dok start lewat, habis agak awal dan gap yang agak lama.hahaha dan yang paling penting,  there is no class on FRIDAY. hahahahahahha memang heaven gila! dari part2 dok dambakan kelas hari jumaat takdak.at last dapat jugak pada semestet 5.hihihi syukur alhamdulillah.......

rasanya dekat sini saja kot...taktau nak cita apa dah..huhu ohyaaaa, this one for aqi and farah.sorry sebab aku buat perangai kes tak boleh bukak group.hehehe :D

HAVE A NICE DAY EVERYBODY :)

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....