:D

assalamualaikum...haiiiii memang dah lama aku tak update blog ni.kan?alah tapi tak apalah, bukan ada orang nak baca pun.kihkihkih ohyaaa, syukur alhamdulillah...pada tanggal 13Mei 2013;9.48am, genap lah umur aku 20tahun.hehe okay, dah matang pun.hihi alhamdulillah aku dapat banyak hadiah.walaupun umur dah tua, aku tetap dapat hadiah hah.hahaha hadiah paling bermakna dalam hidup aku ialah hadiah dari Aeril Zafrel.kahkahkah ohmaigod, aku ada tweet smething dekat aeril dengan harapan he will wishing me happy birthday.just a second, he wished me.ya Allah............menggeletar badan ni haa.haaha tunggu apa lagi, terus call bff cerita sambil tangan kaki sejuk menggeletar.bongok gila aku malam tu.kahkahkah next present,yang aku paling suka is from bff. they gave me a frame of our picture.nak nangis aku time dapat tu.terharu punya pasai.sayang jugak depa kat aku naa,hahaha the most unforgettable present adalah from my beloved sister and family.they (my sister and brother) gave me holiday package 4days 3nights at Terengganu and Kelantan.memang seronok dapat percutian free! kan? apa-apa pun, terima kasih kepada semua yang telah beri hadiah, and all the wishes from all of you.ceh ayat macam artis.hihi

okay, pejam celik pejam celik, esok semester's break akan melabuhkan tirainya.ohmaiiiiiii, semester 5 here we goooooo! my friends and I are ready to face you semester 5! 0ne year left. :D
hatiku penuh riang nak jelajah ke semester 5.tapi bila mengenangkan aku bakal menjadi ahli group D, aku jadi sedih...wuwuwuwu group C dah penuh so i have to join another group,lepas ni dah tak boleh jalan kaki sama-sama dengan Qila and Farah....timetable pun mesti tak sama dah...hmm, semoga tabah wahai hati untuk menempuhi semester 5 :) apa pun yang datang, aku akan kuat dan kena kuat.ahhaaa pi mai pi mai, bilik dekat ja dengan qila.duduk satu uni,sat kos,satu fakulti,satu uitm.huhu AQIIIIIIIIIII !!!!! sedih haaaa.huhu


Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....