i'm sorry..

detik demi detik,
masa demi masa,
waktu demi waktu,
hari demi hari,
minggu demi minggu...
aku dapat rasakan yang orang aku sayang;
DIA sedang jauhkan diri daripada aku...
em kenapa agaknya ya?
adakah aku yg menyebabkan dia berbuat demikian...
em aku ngaku..
aku hanya seorang manusia yg kerdil...
selalu melakukan kesalahan...
aku sering melukakan hati kecilnya...
tapi dia xpernah bgtaw aku tntang itu...
dgn kesepian dia sekarang,
tlah membuatkan aku sakit.....
aku sakit sgt.......
aku xnak perkara yg dahulu berulang kembali.....
aku sgt memerlukan dia skang...
tapi apa gunanya bagai melukut di tepi gantang...
dia xboleh ada disamping aku buat masa ini....
dan aku perlu memahami dia...
sekarang...aku sangat merindui dirinya yang dahulu...

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....