hey come on rude girl!

it was my bad day.....
Allah nak uji tahap keimanan aku...
wahhaa,,
em Allah nak uji tahap kesabaran aku jugak....
semalam aku seharian dok kat skola...
buat folio seni + kayu
aku pi dari pagi sampai lah maghrib...
aduh,,tapi xpaa...

yang pasai tajok tu....
first,jari aku terkena current.
nasib baik aku smpat tarik...
kalo dak...haha, kebas gila
em yg pling2 terok is,
folio yang penat2 aku buat tu,
hilang diambil orang...
aku sedih sgt...kecewa...bengang..
marah...and suma perasaan ada.
aku heran lah awat yg dia(yg amek folio tu)
sanggup buat aku mcm ni...
dia dah khianati,aniaya aku....
em sorry xreti eja 'aniaya'..haha,
lantak lah jnji sebutan sama..huu
em dah la esok tu nk kena hntaq dh.(hari ni lah..)
ish,yang aku bengang sgt tu sbb aku pnya folio dh siap...
tnggai nk p binding ja...
mmg dlm prncangan aku,
lepas balek nk p bind..
tgk2 hilang.

heh kalo ya pon xtaw......
tanya laa....xrugi kalo tnya...
toksah la dok amek barang org...
kalo nak,habaq...
ni dak...
dia amek pehtu bawak balek pi rumah dia.
yang aku ni dok tehegeh-hegeh cari kt skola...
ish geramnya aku....
dh la aku buat bnda tu brminggu2.
aku trpaksa stayed up smpai pagi nk abehkan karya aku tu...
yang dia,,senang2 ja amek...

papon,aku nak ucapkan berjuta-juta pghrgaan terima kasih
kpda hanan.sbab hanan dh jadi saksi folio aku hilang....
nsb baik hanan ada di tempat kejadian..
em masalahnya,time blaku tu aku xdak...
bila aku pi balek tmpat tu nk kemas barang2 aku,
file yg aku smpan folio bnyak2 tu dh xdak...
xlupa jgak kat mimie.
yg tlg aku berkata-kata semalam.
speechless aku bila cari xdak..
thankyou so much kpda alang..
yg dh bwak aku...
and thank you jugak kat______...
yg tlg tunjukkan rumah si dia...

tapi xpaa....
aku dh jumpak dh folio aku tu...
aku p umah dia semalam.
pi amek kat dia sndiri...
em dia kata,dia xsengaja....
tapi xpa...nk buat cena kan...
manusia...mulut blh la kata apa2 pon...
tapi hati dia tu...hnya Allah ja yg taw...
yang pnting aku nak hntaq dh esok!

em sorry if ada terasa kat mana2...
em bukan niat nk aibkan dia...
tapi nk sruh dia berhati-hati...
pngjran yg blh aku ambil drpda kjdian smlm sgt bnyak.
and aku akan pastikan apa2 pon,aku kna lbh bhati2 lg

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....