flying without wings!!!tp tdk....

hari ini,
bnyak kisah suka dan duka berlaku terhadap diriku....
namun,crita suka adalah kenangn terindh bagiku...
tapi crita duka adalah knangan terpahit bagiku...
em meh nk cita yg suka dulu lah.
at last!!!! yeah....
aku berjaya menyiapkan folio seni dan kayu aku jugak.
haha,dh berbulan-bulan,baru hari blh hntaq.
semua ni berkat prtolongan drpda ayah dan ibu,
my lovely buddies,kawan2 aku,memba2 aku,rakan2 aku,
sahabat2 aku and so on...
TERIMA KASIH SEMUA.KERANA TELAH MENOLONG HALIMATUL DI SAAT HALIMATUL SANGAT MEMERLUKAN BANTUAN.even mak ngn pak aku xreti ukir kayu,tapi depa bnyk bjasa thdap aku.for ibu,thanks sgt sbb dah tlg adk buat folio smpai tgh2 mlm..utk ayah,thank you so much.im so sorry sbb dh TERRRRmarah ayah mlm tu...em bukan marah.tp protes.sbb ayah ukir xkena..xbetoi...tp yg xbetoi tu lah betoi...for my lovely buddies;thnks and sorry...hmpa dua dh bnyak tlg mtun.and sorry tu sbb dah terguna brg2 hmpa dua.hik3,tdk lupa juga kpd neesa,tha,yono,aina,dilla, dan semua lah yg dh tlg mtun di saat2 akhir.haha, hah utk ckgu ku syg,,,,....PN SARIMAH BINTI NAYAN....trma ksh sbb dah bnyak tnjuk ajar mtun...n tlg colour kt mtn,tlg ukir sama,jasamu mmg akan mtn kenang ckgu.em utk aman,thnks jugak even xdak buat apa pon...mgkin thnks sbb dh balut cover folio n dh bwak p kedai.em shortkanlah.thanks kpda SEMUA yg dh terlibat lah.

saat mnyerahkan folio&kayu.....
itulah saat2 yg plg manis dlm hidupku...*ayat pulon
aku rasa sgt lega..."ahhhh...alhamdulillah ya Allah....akhirnya...aku xperlu usung lagi bnda2 ni smua...." desis hati kecilku ini. ;)
em aku baru abeh buat BM atceli.
tu yg smngt berbahasa baku.
em msalah kedua aku dh selesai...
skang ni aku sdang mncri punca mslah ptma.
dan insyaAllah akan sttle 2 3 hari ni kot..
amin~ skang aku dh dpt 'emas' aku balek.....

okaylah.nk p buat hw pulak.
aku on9 dari ptg smpai lewat mlm.
kalo mak ngn pak aku tau,
tobat depa hngaq da nih.....
huhu,
sorry if da tersalah kot mana2...
n sorry if ada ayat yg xbetoi..
erm,kisah duka xsempat nk cita.
xyah taw lah...
biaq lah kisah duka ni abadi dlm kenangn hidupku...
agar aku lbh berwaspada...
lbh bhati-hati...and......better i keep quite.
LESS TALK MORE ACTION!!!! (0,0)

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....