today was a fairytale.

aku xtaw pasaipa yg hari ni aku bahagia sgt.
em hari ni my maternal family
eh tah betoi ka tidak ayat aku ni...
huhu,xpalah btl ka dak...
hah depa(fmly belah mak aku) buat knduri arwah.
em arwah tok,wan,mklong,mkngah,pkjang, and semua lah adik badek aku yg tlah mnggal....
every year before posa msti and pasti buat knduri.
tapi,this year pnya xbapa best...
xmeriah..xmcm tahun2 lepas.
kalo x slalu buat nasi.tp ths year bt mee kuah ja.
tu ala2 kadar.serious xmeriah..
em kndri arwah..nk meriah bt panya...
aiya pa la aku ni...
nk meriah2,kawen ah...
eh2,apa pulak kawen2 ni?hah? blajaq dulu....amoeh,
galokk ngat aih cktun ni...
em back to story.

tadi aqilah n hanan mai.....
syokkk laaa.........
heheh,
kami makan banyak woo~
em time aku menaip pa suma ni malam.
ish,aku xtau nk cita pa dah...
otak aku blank out of the blue.
mgkin bnyak sgt bnda dlm pala hotak aku ni....
mcm2 yg difikirkannya.....
em atceli........
time lagu ni,,,aku sedang merindui smone lah.
tapi aku tau yg dia xtaw.
aku dh try utk lupakan dia...
tapi...haha, galokk mai dh...
adooiii,,xpalah.
xmaw cita dh pasai hati dan prasaan ni...
nk jd cam mkcikk aku laa....
no feeling.no hurt.kah3 ;D
tapi,,,mkcik aku la ni dh ada dah feelng dia...
dan dlm diam2 dia dh fall in love wif smone...
keh3, "auntie....." hehe,
sorry aunt....i taw u baca..
sajo lawok2.huu

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....