padan muka aku!

haha,bertentangn dgn tajok....
mai nk cita sikit....
semalam;3/4/2010;sabtu;
banyak prkara yg kurang menyenangkan tlah blaku thadap diriku dan bpuncakan aku...
sorry,broken BM..haha
utk pertama kalinya,
aku tgk abang aku yg slama ni 'macho'!
kononnya laa......
menangis di hadapan aku....
hahhahahahahahaha :D:D:D:D:D
kes/punca:fon dia rosak.....
disebabkan:aku yg bagi rosak....
nahhh,,,first time kot....huhu

yeah....
aku ngaku.....
ni semua salah aku....
abang...im sorry?maaf zahir batin... :(
em mana la aku nk taw yg fon dia tu sebenaqnya mmg dh nyawa2 ikan....
kalo dari awai aku taw fon dia tu dh nazak....
aku pon xhingin nk sentuh fon sony dia tu...
ahhhaaa,, ;>

semalam ptg sekitar pukul 4.40 la aku kena terok ngn dia...
em kena marah ja la...
dia mana brani pukul satu2nya adik pompuan dia nih...
haha,
em sekbek dia xtumbok muka aku semalam.
asal dia nak tumbok dh....
tetiba tangan dia singgah kat dinding,,,
nahhh....dinding retak kot....
gila dasyat!!!!
tekejut beqok gila aku!
smpai ngan beqok pon xtekejut cm aku..huu ^^
kalo kena muka aku...
tobat hancoq! waa

lepas dia hingaq2....marah2...maki2...aku....
dia mintak fon aku.
argghhh!!!!!
maw xmaw....aku kena bagi jugak....
em biaq la aku bagi kat dia.....
salah aku jugak....
adoooiii,,,,had aku sedih tahap gila bangang ni,
maw xmaw....aku KENA delete jugak 900 msg dlm inbox
dan 800 msg dlam sent item...
gila betoi....
semua msg tu kenangan aku dan DIA.....
em kalo aku rndu kat dia..aku baca msg tu..
lepas ni....xboleh baca dh.... :(
pehtu aku KENA delete gamaq yg patot aku dlete.....
tiba2 mghrib dia bg balek fon aku...
heh,geram kot....
buat penat aku dlete....
dh alang2 off fon tu...
aku off terus lah...
la ni...aku dh xpakai fon.....
ayah aku amek balek.....

hahaha,skang ni......
hanan,susah pulak lah ya awak nk cntact qila dan saya.... ???
haha,okaylah.....
nk p study pulak.
hw satu pa xbuat lagi ni.pemalas betoi lah aku ni....
dalam hati beria-ria nk berubah...
tapi tudiaa lah.....
adoiiii,,,,

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....