everything is new..

its about my new life....
thanks God...
segala yg dh berlaku smalam pasti ada hikmah..
skang hidup aku kembali dahulu kala...
tiada lagi perasaan2 yg mghantui jiwa...
heheh,ayat tah papa...
em hari ni aku xp skola lagi....
masih demam.asal demam aku ni nak baik dah....
tetiba jadi makin terok..
pagi tadi,waktu mak aku panggil aku bgn...
baru aku sedar entah time bila aku terlena...
dah la tdur atas lantai smbil pegang gam.
waktu kejadian semalam,aku sedang melekat kertas2
tetiba dapat msg dari dia...
entah mcm mana aku dari awal dh dpt rasa msti pkara ni akan berlaku....
tgk2 mmg berlaku betul pon......
em dia bina,dia pecahkan.............
walau apa pon,aku mesti lah kena trima jgak.
no use kalo aku xsokong dia....
em entah knpa smalam aku blh pham kehendak dia....
xpaa......aku tabah.hek3

em skang aku sedang mrncang stratgi baru utk aku.
strategi lama xbapa nak bkesan...
kali ni aku nk ubah persepsi hidup aku..haha,
segala-galanya aku nk mulakan yg baru....
tapi,,,,aku xtaw dari mana aku perlu mula.....
xpa matun....xyah pkiaq dah pasai bnda2 tuh....
sglanya dh settled....
papon,aku bsyukur sbab aku prnah mnjadi kwan dia satu masa dhulu...
aku harap sgt,lepas ni aku xkan jumpa dh org mcm dia,
org mcm kwan2 aku sblum ni.
aku xmaw amek taw dh pasai bnda ni smua...
skang ni aku nk amek taw psai fture aku jaa....
em dia ada impian,cita2 bsar...
xkan aku xdak kot.....em sapa kata aku xdak smua tu??
aku pon ada lah impian utk hdup aku nnt.....heh
and smua org pasti ada jgak.......
aku xmaw ckap bnyak dh.
dia ttap kwan aku no mtter what.
sbab,skali bkwan bmakna kwn utk slamanya... ;)

Comments

Popular posts from this blog

KOSONG

huhuhu

AKU