alhamdulillah :)

hari ni skali lagi dugaan kepadaku dan teman....
em dalam surau pon boleh gadoh gi ngn 'girl' ni.
nak kata 'pompuan' agak kasaq...
so, 'girl' jo lah...lembut sikit... :D
haih...sehingaq-hingaq aku...
xdalah sampai jadi mcm dia tuh....
em aku kata tiga patah perkataan,
dia reply 300 patah.
aku kata 30 patah,
dia reply 3000 patah...
xpaham lah aku ngn dia ni....
aku nk smayang pon dan lagi perang mulut...
dh la time dia berkata-kata tu,aku nk tegelak ngn cara dia...
(seolah-olah loyar yg sedang berdebat di tepi pantai dgn berpakaian ..............................)
em xmau lah sebutkan...
dosa aku bnyak dh hari ni...
xmau lah tambahkan lagi...
em biaq kat dia lah...
tu hidup dia.
setiap orang ada persepsi masing2..
em dia nak bangga ka apa ka,
tu dia punya pasai.xdak kena mngena ngn aku pon...
suka hati dia lah...
dah dia mampu untuk berkata-kata...
yg pentng,dia dgn hdup dia..
aku ngn hdup aku.... ;)

Comments

Popular posts from this blog

KOSONG

................................

huhuhu