G I L O S !

BANG***!!!!!! betoi la abg aku ni...
phone dia rosak dok marah2 aku.
gila!
tau la xsahur pon pagi tadi...
relex sudah laa...
dia buat cam ngan dia sorang dok posa...
adeh,,
dah dia nak guna phone aku...
okay, fine.
aku bagi...
sebab aku ingat banyak sangat jasa dia kat aku...
dah aku bagi tu,,
kot la nak kata 'terima kasih'
ni dakk....
dah xtau nak guna tuh...
tnya la leklok...ni dakk......
tanya marah2.mau aku x bengang!!!! grrr~
aku terkuat suara,dia kata aku marah dia.
bengong.!!.

~!@#$%^&*(^;^){+_+}{":?)>.<

free2! ja dosa aku dapat...
sebab mengata abg aku dari blakang..
dah aku geram sgt!
erm,aku dok taip ni...
lega la sikit....huhu ^^
sorry noh abg?xsengaja...
maaf zahir & batin...


Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....