puasa.business.study.haha

em bulan puasa merupakan bulan yang paling sibuk bagi mak aku...keh3, ehem salam semua...dah lama aku tak update blog..heheh, em sambung cita...walaupun every year sibuk...tapi, this year lagi lah sibuk...but i enjoyed it! hik3, tahun ni mak aku dapat banyak sangat tempahan....em kalo bukan aku, siapa lagi yang nak tolong? betoi dak? ahhaa, tapi mak aku seorang yang memahami....dia tau aku balik sekolah lambat.then bila aku nak tolong dia, dia suruh aku study.haha, so aku xbapa nak tolong lah...kih3, eh3, dah la tuh....em i have no point atceli...tapi jari ni galok sangat nak taip malam ni..tu yang TERRRtaip jugak..hik3, :D trial lagi bapa jam ja lagi~ uwaaa :(( okaylah.aku nak pi bersedia sat.em kan nak pi berperang...before perang, mestilah kena bersedia...kalo xbersedia nanti musuh akan menang lah...haih...it cannot be! i must strive for it! ceewah, huhu salam satu dunia semua. ;)

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....