every ticking of clock is gold!

menghitung hari detik demi detik masa ku nanti kini akan tiba.....
sebelum aku akhiri segala-galanya, meh nak cita buat kali terakhir...
ceewah,haha3... em i have no point atceli....xtau nak cita pa...tapi xpa lah....mai nak habaq serba sikit...skang ni aku dah xsuka dia dah...dah benci pon ngan dia...haha, ish,sudah la....malas la nak cita pasai dia ni....buat semak pala hotak aku jaa.....yang penting la nih....aku sedang menuju ke depan! tidak lagi toleh ke belakang.....xmau toleh blakang dah....sebab satgi nampak hantu
! sebab dah ada orang pesan kat aku... "JANGAN PANDANG BLAKANG!!!!" haha,erm ni nak share la sikit....huhu,time aku dwnload gamaq ni pon aku kecut gak sikit...tapi aku berani.hahhaha, okaylah.nasihat aku pada diriku ialah.....jgn buang masa lagi.biaq lah kat si T**A* tu....janji dia bahagia! eh dakk...yang penting aku bahagia ngn hidup aku skang...ingt,,,dia tak lah sehebat ngan org yg hg akan jumpak nanti...kah3 :D all the best! wee ;)

Comments

Popular posts from this blog

KOSONG

huhuhu

AKU