KINI..............

puasku pertahankan cinta kita sejak dulu...
tapi sayang.....sikit pun tidak terpahat di jiwamu
sia-sia saja pengorbanan dan kesetiaanku ini.....
ku sangka kau permata....
rupanya..........
engkau duri paling berbisa....
ku pasrah di jiwaku...
oh, tetapi bagaimana nak ku rawat jiwa yang seksa...?
ke mana arah ku tuju..?
bila hatiku rindu padamu.......

*kata2 ni aku amek kat meja kawan aku...haha,dia tulis kt situ...then atun copy and paste jo lah..heheh,
*bkan xleh pkiaq sndri..tp masa xizinkan..
*em banyak maksud yang tersurat dan tersirat dlm kata2 ni...
*xdak kaitan dgn yang hidup dan yg telah xdak...
*tapi ada gak ah kaitan ngan diriku....ahhaa,
*time dok taip ni,tetiba tingat kenangan lama....tu yg gagah cari lagu adamaya ni jugak2.haha, em ada la kaitan ngn lagu ni... :(
xpalah.benci da aih.sikit2 dok layan prasaan...haha,

Comments

Popular posts from this blog

KOSONG

................................

huhuhu