bulan keberkatan~

hari semalam,aku bnyak belajar walaupon xblajar.
semalam alhamdulillah aku da dapat hala tuju aku lepas spm nnt..
dan insyaAllah aku dapat..
sebab aku mmg nak sangat...
nak sangat2!!! dan aku akan pastikan yg aku akan jadi lebih hebat dari tu...huu
setelah mendapat suntikan daripada pngetua ku tercnta...
aku rasa lagi semngat! haha,
thanks sgt...em aku suka bila pngetua aku bercakap.
kata2 dia mmg power gila lah!
no wonder lah dia pengetua...aku bangga terhadap beliau. :)
hari ni aku bnyak blajar pkataan baru...bnyak sgt...
fr exmples: integriti---> buat sesuatu dgn betul.
laqa ---> lalai
em had tu ja lah yg blh aku share pon...heheh,

bukan stakat pkataan jaa...
melalui pbuatn pon aku blajar.
em semalam was a wonderful day!
kjadian semalam tdak sama sprti last year.
kalo last year,b4 posa,
KAMI...em 'KAMI' means >aku,qila,fizul,hanan,jart<
cukup 5! 6 xpenah wujud...haha,
tapi hari tu wujud sat..la dak dah...kih3
em sambung cita.last year, kami tgk movie..haha
this year agak berlainan...
this year kami ni means >aku,hanan,qila,thata,neesha,ieka<
pi mcd.haha, gila.thanks sgt to 'abg kett' haha,
dia lah yg hntaq kami..
em mmg kenangan gila...
xpenah aku naik keta dok depan ngan mak aku sejak besaq nih...
tapi semalam,dah terjadi...kah3
em apa yg aku blajaq mlalui pbuatan?
yeah...it's true....
"muafakat membawa berkat".
saling kongsi2 antara satu sama lain...
em yg plg aku tsedaq is,
"think before you say something."
aku rasa bersalah sgt...
nsb baik tha pi cakap ngn aku time nk balik..
baru aku sedaq apa yg aku kata slama ni...
salah...selfish...(kes semlam).
em pa pon,aku jolly sgt!

sbb aku dapat rasakan yg org2 yg aku syg,dekat dgn aku...
em mmg dekat pon...adeh,,,
eh2,semalam aku jumpak 'kekasih lama' aku dulu3...
hahaha3 :D ingt dak,aku penah cita dulu...pasai dya...kalo nak tau sapa,
check balek. *tu pon kalo rjin.haha,
em xdak maknanya....dia pon da lupakan aku.dan aku pon da lupakan dia.
so,semalam terbongkar lah rahsia aku trhadap tha...
em slama ni tha tnya aku...aku berahsia.semlam tha da tau pasai dia...em dia ni jiran tha ja pon..haha, tu yg aku xmau bgtau tha...so shy~ >.<

semalam aku dapat bnyak msg from kawan2 wish happy fasting day.
haha,semlam aku pi teraweh tapi buat lapan jaa...
pi jumpak cknan.balek ngn dia.qila pi msjd bukhari.
mak aku xbg pi bkhari.sbb lambat.
so aku pi surau blakang ngn cik aku...
aku balek lapan dok umah hnan.sembang2 ngn dia...
cik aku abeh,dia pi amek aku kt umah cknan.*berjalan kaki saja...haha,
sesampainya aku di rumah,aku dpat msg from DIA...
nah,getaq kot..tp aku reply camtu2 jaa...
tp smlam dia cntact aku.haha, lawak ngat aih......

em xpalah....xtau nk cita pa dah..nnt kalo aku rjin,aku cita lagi.haha,
em the cnclusion is, semalam mmg best!
aku harap,aku akan manfaatkan bulan ni sebaik mgkin...
aku bsyukur sgt sbb Allah masih berikan aku dan keluarga chance utk posa tahun ni.
selamat berpuasa semua. ;)

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....