10 november 2011

syukur alhamdulillah bertemu lagi kita ya ? hehe
hari ni aku bangun lewat :D
lepas lunch, aku tgk tb then online
aku tak buat apa2 pun
cuma, petang tu jaa ada jugak aktiviti aku utk hari ini
dlam pkul 5.30 mcm tu,
hanan & qila meh amek aku then pi jalan2
petang tadi, kami pi jumpa neesa, ayu, muna, dibah, najah dkat taman jubli tuuu
after that, before nak btolak pi tat nasi ayam...(minum2)
kami terjumpa lagi rusni, hamster, ngn shila anim dkat tmpat yg sama
semuanya geng skola dulu2 kala
emm, rindu lah pulak zaman persekolahan :(
okay, dkat tat kami minum2, then kami bertiga pun memohon izin utk pulang
sbbnya dah nak maghrib
malam pulak, aku mcm biasa ;
dgr lagu, tgk tb, makan, onlne

malam ni, aku rasa lain rasa
aku pun tak pasti apa yg aku rasa
mungkin aku terlalu memikirkan sesuatu yg aku tdak pasti kot.
HAHAHAHHA

Comments

Popular posts from this blog

KOSONG

huhuhu

AKU