random



firstly, i wanna talk about lambang di atas.penipu betul la kalau kawan2 cakap dekat saya yang kawan2 tak tau ... sehinggakan budak2 kecik pun tau kalau tunjuk lambang ni kat depa *based on experience ; sebab anak menakan * okay, tak mau melengahkan lagiiii, hari ni saya hairan dan bingung kenapa yaa facebook saya tak boleh bukak. atau mungkin facebook saya sudah bengong dan telah membuatkan saya bengang macam bangang ! -.-
okay, atceli takdak motif pun cerita benda alah ni, dah takdak idea sgt... hehehe :D
tp ada gak laa tujuan,
tujuan : nak bgtau facebook tak boleh on dan hairan apa masalahnya..kalau click disitu, dia menunjukkan isyarat bahawa password salah.tapi betoi laa, password aku, mesti lah aku tau.dasar bengong! hihihi
"relax3~~~ dunia ja semua ni"
^___^



okay, secondly aku nak cerita pasai novel pulakkk.even kat atas ni dah tertulia "this is not a novel" yesssss, bukan satu novel aku dah baca, tapi banyak dah...huhuhu tapi semuanya aku pinjam... aku pinjam dekat qila, hanan...hanan punya novel aku pinjam utk pertama kalinya aku membaca novel.hahaha depa dua laa, dok buat 'ulat buku' apa taktau....zaman dulu2 kala~ hehe then had budak ni pun teringin laaaa,,,,,, nak baca novel, novel takdak kat rumah time tu banyak komikssssss lagi....pastu depa pun bgi lah pinjam. *kesian kot* :( tapi aku bnyak culik novel si aqilah arr, (sapa suruh qila bagi. hhu ) bg pnjam ja laa~~~ okay terima kasih aqilah dan hanan...jasa hampa dua tetap akan ku kenang sampai bila2.aminn, hehe
okay, this recently.....
for the FIRST TIME IN MY LIFE (saja buat teruk) aku beli novel sendiri. hahahaha mesti ada jugak pihak yang kata ;
  • "eeeeeee...pulunnyaaaaa.....beli novel pun nak bising2."
  • "tudiaaaa, serius budak ni pulun!!!!!!mcm lah org tak pernah beli"
  • "saja nak show off lah tu......."
  • "okay, dia sorang ja boleh beli novel orang lain tak boleh"
  • "mengada! baru first time beli dok buat hingaq pa weyyyy???!!! blah ah"
  • "org lain beli berlori2 tak bising punnnnnnnnnnnnnn"
  • "boooooooooooooo!!!!!"
  • "overrrrrrrrrrr!"
  • dan seterusnyaaaaaaaaaaaaa..................
HAHAHAHAHHA~~~~~
okay, aku tktau nak cerita apa dah,
ok bye2



okay yang terakhir,(insyaAllah..) di kesempatan ini, saya HALIMATUL SAADIAH BINTI YAHAYA ingin mengucapkan selamat hari raya aidiladha kepada semua umat islam...kepada jemaah haji sekalian, semoga selamat pergi dan selamat pulang :) tidak lupa juga kepada sanak saudara, jiran taulan, dan semualah saya doakan juga...(taktau nak buat ayat) okay, aidiladha ni juga simbolik kpada hr rya korban.saya yakin dan pasti kawan2 semua tahu kan disebalik hari raya ini ? yaa sure tau punya lah. so sy pun tkyahlah cerita. hhu okay3, dalam hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan yg suci lahirnya dpda hati yg suci lg murni.serta keikhlasan yang hakiki :) *falsafah sendiri oiii,*
bak kata P.RAMLEE ;

berkorban apa saja
harta ataupun nyawa
itulah kasih mesra
sejati dan mulia

kepentingan sendiri
tidak diingini
bahgia kekasih
saja yang diharapi

#rangkap yang dibold#

untuk menjadi bukti
kasih yang sejati
itulah tandanya
jika mahu diuji

#rangkap yang dibold#

okay, enough for it.aku kalau boleh melalut memang akan berpanjangan... huhu harap2 hayatilah lagu ni :)

baiklah kawan2, saya rasa...........setakat ini sajalah coretan kasih syg sya terhadap kalian. kalau ada jodoh lagi nanti, kita jumpa lagi, okay ? insyaAllah... amin....assalamualaikum, byeeee :)

p/s: sorry and thankyou sgt3 :D

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....