4 NOVEMBER 2011

syukur alhmdulillah, hari ni result final exam keluar.so tggu apa lagi masing2 pun check lah, okay, tadi pagi sedang aku dibuai mimpi indah, tiba2 phone aku berbunyi menandakan ada mesej masuk.dengan mengantuknya, aku pun baca lah. okay, msg from qila suruh aku check result. ohmygod, thanks qila !!!!!!!!!!!!!!! kalau dia tak mesej aku, cnfirm aku masih lena dan aku takkan check result. *aku lupa

okay, time untuk check.....
hati aku berdebar-debar seoalah-olah aku sedang berada dia 'anjung' untuk mengambil keputusan SPM aku. hahahaha tapi kenyataannya tidakkkkk~ sekarang semuanya sudah pun berubah.sekarang dunia hanya di hujung jari.huhu aku bukak email, tp malangnya, password aku lupa. nah, try dekat portal pulak tak boleh. mmg aku sedih sorang2 lah, about sejam lebih jugak aku try bukak. about email aku tu, syukur alhamdulillah aku dah tukar passwrd baru. hehe hope tak lupa dah la.aminnn~~~ aku tekan aa yang patut dekat portal, at last ada keluar nama aku. nahhhhhhhhhh, getaq tu toksah dok kira laa, okay, rupa2nya result aku.

okay, syukur alhamdulillah apa yang ku risaukan selama initidak perlu lagi aku risaukan kerana semuanya telah terbukti.aku bersyukur sangat3!!!!! walaupun result aku tak sehebat mereka >kawan2 aku yang lain< tapi aku bersyukur sangat-sangat lah, kerana aku tidak perlu lagi REPEAT subject for twice next sem. ALHAMDULILLAH YA ALLAH.....REZEKIMU~ okay, perkara kena repeat tu dah lama bermain di benak fikiran ku setiap kali aku selesai menjawab sesuatu paper. hari2 aku diruntuni oleh buah fikiran yang tidak menyenangkan aku. (all the times aku asyik fikir about subject yang aku kena repeat) tapi sekrang, alhamdulillah, hidup aku dah tenang sebab tak yah nak pikiaq about repeat lagi :)

okay, seronok seronok jugakkkk. aku akan pastikan aku akan belajar bersungguh-sungguh agar aku lebih maju berdaya saing sama taraf dengan membe2 aku yang lain agar aku tidak dipandang rendah oleh mereka semua *mentang-mentang aku rendah* errr, maksud aku, aku nakkan improvement laaaaa, ok bukan maksud aku aku tak bersyukur dengan apa yang aku dapat sekarang, kan aku dah bgtau td, aku bersyukur sgt3, tp aku nakkan perubahan!!!! faham dak ??? (kalau qila baca ni, mesti dia kata "hang directttttt~~~~~" huhuhu )biarlah aku BERDIRI SAMA TINGGI, DUDUK SAMA RENDAH bersama kawan-kawan aku sekalian, *walaupun takkan sama tinggi*

walau apa pun, aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada diri aku sendiri, kerana sudi belajar tak tera mana sangat, serta belajar dengan penuh main2 disaat-saat akhir =.= tidak lupa juga kepada ibu&ayah&family aku kerana sudi berdoa pagi petang siang malam, tdak lupa juga kepada kawan2 aku sekalian, terutamanya nur aqilah binti azzudin, farah adibah binti aziz, krana tlah bnyak beri sokongan dan kata2 motivasi(bg smangat) ex roomate aku; nur wahida binti alias, syaza nasuha binti abdul rahman, addina uzzahirah binti abdul hakim, sbb dah faham condition mtn mcm mana kalau nak jwb quizzes/test/exam.dan maaf laa sbb slalu sgt TIBA-TIBA TENSION.hahahahah tidak lupa juga kepada nur hanan binti hamzah, walaupun jauh...tetap juga kirimkan sms kpda aku dan qila....tidak lupa juga kepada classmates aku sekalian... terima kasih sgt3! dan yang paling penting, buat lecturers aku....kalau mereka semua tak mengajar aku, confirm aku takkan reti punya -.- akhir sekali, terima kasih untuk semua pihak lah :D

okay, okay, okay,
aku tau aku memang dah OVERRRRRRR takdak tahap. hehehehe sorry sebab dah terover! hik3 aku pun tak tau knpa, mungkin mood aku nak taip pnjang2 ni dah smpai kot. hahahahhaa kalau tak, aku maleh nak taip tapi tiba2 hari ini aku jadi rajin pulak. bersyukur laaaa, HAHAHAAHAHA :))

okaylah, saya rasa setakat ini sahaja coretan kasih sayang yang dapat saya berikan. sehingga bertemu lagi di lain waktu, di lain lembaran, ingt, berhati-hati di jalan raya; ingatlah manusia yang kita sayang :)

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....