9 november 2011

hari ni aku bangun agak awal.sebab teman ibu pi beli makanan ayam kesayangan beliau.okay jalan tu sangat lah jam dan aku sangat nervous sebab aku takut terlanggar mana2 kereta.syukur alhamdulillah semuanya okay2 ja. selepas itu, aku bawak ibu pi market after that, kedai dekat pknk terus balik. balik rumah aku mengantuk, tapi aku tak tdur.aku dengar lagu ja sampai lah lepas zohor. dalam pukul 4 ptg, aku baru berjaya habiskan novel aku. then tah macam mana aku terrrrrlena....pastu dlm pkul 5 ptg kot ayah aku call.adoi, dia kata dia saja nak test sound.sabaq ja laa aku.dlm rumah pun nak call aku.then about pkul 5.45 ptg or smthng like that, hanan call aku.aduhhhhh,,,,,, hahaha dia ajak aku pi rumah qila sat dan ke kedai.aku punya lah mengantuk takdak tahap.pastu aku cakap aku takmau keluar sebab nak tidur. *maaf hanan.mengantuk sgt3, dan mmg tak blh nak buka mata time tu* sedang aku bermimpi tiba2 phone aku bunyi lagi.adoiiii, geram sungguh. hahahaha aqilah pulak. dengar suara qila, dia jerit3 suruh aku bangun.blakang tu ada lg suara dan aku tau qila bsama hanan. aku rasa mcm nak blasah depa dua time tu.sebabnya,,, aku ngantukkkkk dok kacau aku tdoq. hehehe at last tak jadik jugak aku nak sambung tdoq. tgk2 qila ngn hanan dh smpai depan rumah aku...okay, aku cepat2 bgn, gosok gigi, buat apa yg patut, pakai tdung, keluar. hahaha mcm gi-la! nasib baik dduk dlm kreta ja.depa bawak aku jalan2. -.- sempat laa pusing taman rimba tu sekali lalu then trus hantaq aku balik.sembang2 lah sat depan rumah aku sblum hanan hntar qila pulak.alaaa, rumah kami bertiga kan dekat ja, dekat sgt3 :) thankyou qila hanan.....sbb dah kacau aku tdoq ptg tadi....kalau dak, cnfirm smpai lebam mata ni asyik tdoq jaa. malam pulak, aku takda buat apa2, mcm biasa, dengar lagu, tgk tb, online, tapi lepas ni kalau rajin aku nak buat revision balik novel 'cinta kontrak' qilah tu... hehehe gila syiokkkk crita tu. nak baca, pi beli. tak menyesal punyaaa. kan qila kan? tak menyesal kan qila beli novel 'cinta kontrak' tu ? matul ngn hanan pun tak menyesal baca lagi..huhu *hanan revised dua kali dah* TERIMA KASIH QILA :) ok back to the point. ataupun aku nak tgk movie ja. tadi aku bg idea dkat wan suruh tgk movie, tiba2 aku jd boring dan nak tgk jgak. hahahaha okaylah, setakat ini ja lah coretan kasih sayang saya untuk hari ini, trima ksh krana sudi mmbaca.....

goodnight :)







Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....