2/11/2011

HAPPY NEW MONTH
my friendssssss
:))

sedar tak sedar, kita dah pun sampai ke bulan November. oh ya Allah, cepatnya masa berlalu...hah tu laaa org slalu kata, MASA TAKKAN TUNGGU KITA. MALAH KITA LAH YANG KENA KEJAR MASA. dan ayat yg aku bold tu, merupakan ayat yg aku dh hafal dpda mulut mak aku yang aku paling cintai dlm hdup aku...mak aku slalu pesan macam tu, sebabnya, dia dah tau yg anak dia ni mmg suka buang masa, tangguh kerja, buat kerja last minutes and so on, so on,

wahai kawan2, sedarkah kita bahawa hanya sebulan lagi tahun baru akan menjelma dan akan meninggalkan segala kenangan pada tahun 2011 ini ? uwaaaa :( bersyukur lah wahai kawan2...kerana kita masih diberi masa dan peluang lagi untuk mencoretkan kenangan di dunia yang sementara ini.

cuba bayangkan, hari ini merupakan hari terakhir kita....adakah kita sempat untuk meminta maaf kepada semua orang ? adakah kita sempat untuk ucap terima kasih kpada kedua ibu bapa kita ? adakah kita sempat untuk memohon keampunan kepada Allah s.w.t ? masyaAllah......

okay, back to story! hhe
hari ini, aku takda buat apa2 pun,
bgn tdoq pkul 11pagi *awal lg laa
then terus onlne >>>sbb tktau nak buat apa dah,
pkul 1 mandi dan buat apa yg patut
lepas selesai semua, aku online balik
then bukak youtube
search vdeo pasai IBU
aku rindu dekat ibu actually
then aku tgk vdeo2 tu,
baru lah aku sedar betapa besarnya pengorbanan ibu utk kita semua
hargailah ibu dan ayah kita wahai kawan2.......
dan td aku ada bukak http://www.iluvislam.com
dan ini khas utk sahabat2 aku diluar sana,
aku ni bukanlah sempurna,
ilmu pun masih lg banyak kurang *tak cukup ilmu lagi
tapi masih lagi belajar, mencari ilmu, dan ni aku hanya mampu share ja apa ilmu yg aku dpt, tak salahkan ? hehe, aku tkdak niat apa2 pun, sja2 ja nak share

yang baik tu dtg dari Allah, dan yg kurang itu dari kekurangan saya sendiri

HAVE A NICE DAY KAWAN2 ^__^









*post aku pd kali ni tergantung atceli.tu pun kalau hmpa perasan lah,hahaha bukan apa, tak larat dah nak taip. nnt hmpa meluat nak baca kalau aku merapu. huhu


Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....