random

assalamualaikum w.b.t to all my readers.thank you coz drop by to my blog.a simple blog.very simple.okay, today i wanna talk about what had happened towards my life recently. *sorry broken english*

NEW LIFE
okay, as a one of university students, my new life just began. "new sem new life" if you sit on my bed at college, you can see a sheet of paper under my bed, HAHAHA that is my mission but sometimes could be my vission too. as we all know, mission is about short term while vission is for long term.my life just began as a student in uitm since 20th november ago after semester break. okay, i'm rather tired..but life must go on. i have a very long way to go! go halimatul go! don't ever look back

LEARNING
okay sem2 ni subjek semakin tough.so aku kena lah study lebih sikit kalau nak nama dalam DEAN LIST. hhu first week masuk class, takdak lagi 'homework' segala. tapi 'homework' akan menanti aku selepas minggu ke2. percaya ? okay, itu FACT ! NOT fake! okay aqilah, farah and my friendssssss. marilah kita sama2 belajar dan mengajar supaya kita sama2 naik pentas lagi next sem! HAHAHAHA

FRIENDSsssssss
syukur alhamdulillah aku dapat kolej dan bilik yang sama serta roomate yang sama.my roomates (jaja,wahie,dina) jumpak hampa lagi. hahaha buat habis ayaq mata aku ja teqiak last sem buat drama.kononnya nak berpisah laaaaaa -.- HAHAHAHA bongek sungguh bila ingat balik. ok classmates pulak kebanyakan masih bersama tetapi ada jugak yang dah tukar class. tp tkpaaa. dduk mana2 pun, jumpak lagi.haha insyaAllah, okay, aku jumpak lagi aqilah ngn farah adibah. hari2 gaduh lagi as usual. *sehari tak gaduh ngn aqilah, taksah* bak kata farah, "celik2 bijik mataaaaa, gaduh"

CRUSHING
hahahahahahahahha tadi cerita pasai friendsss. what about my crush ? oh my god.HAHAHA okay goodbye my old crush. you are not in my heart anymore. thank you :) skarang ni aku dah jatuh cinta dengan buku2 ja. oh my MR.B i love you, ok ? *kalau qila baca ni, mesti dia kata smthng* hahaha alhamdulillah aku dapat lupakan dia dah, dia kawan aku bukan lagi 'kekasih dalaman' aku. get it ? good~

WEDDING
sepertimana kita sedia maklum, cuti sekolah sudah bermula! maka bermula lah kenduri kendara sana sini.okay, this recently, cousin aku kawen.okay congratulations enck abdul mutalib dgn pasangan, puan halimatus saadiah. *nama mcm aku* alhmdulillah segalanya berjalan dgn lancar....dan selamat pengantin baru kepada semua pengantin or bakal pengantin..semoga berbahagia selalu hingga ke akhir hayat.aminnnnn, (sekarang aku ucap dkat org, manalah tahu nanti org pulak ucap dkat aku.kih3 ok gataiii dahhhhh)

CIRCUMCISION
hahahahaha, bukan wedding ja penuh circumcision pun penuh aih.hhu kepada adik2, selamat yaa :) hua3 okay kpada dekwan, selamat menjalani hidup baru lepas ni. HAHAHAHAHA dekwan tu sepupu aku dia dah selamat menjalani circumcision hari sabtu lepas, 26/11/2011. dia kata "tak sakit" dan motif utama dia berkhatan is : nak beli psp.mangkuk betoi budak tuu. huahuahua

okaylah, that's all for today, thank you :)
*aku mmg over pun*

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....