13 november 2011

tadi pagi...aku pi jogging ngn bff aku
em, bila dah ckap pasai bff ni, hmpa fham2 laa noh ?
bff ----> aqilah hanan aku
hri ni aku bgn agak lewat akibat semalam aku tk blh tdur
hehehe :D
dah bgn tuu, aku terus call qila hanan sruh bgn
dah siap2 tu,
about 7.13 am aku pi amek qila,
then hanan
dan terus pi taman jubli perak :)
okay, hari ni aku drive sgt careless!
bengong betoi -.-
dah sampai tuuu,
kami pun jog lah,
huhu
asal not skali, tp dia tak bgn kotttt
aku pulak tak bawa phone nak cntact2,
tp tkpalaaa.
ahhaaa
next time!

after that,
kmi bertiga pun pi lah breakfast dkat kopitiam tuu
HAHAHAHA
on our way balik,
kreta tak boleh nak start
kah3
gila memalukan tahap cipan tua
HAHAHAHA
bila start ja,mati
enjin hidup balik,
then mati lagi.
gi-la!!!!
luckily, dkat parking
kalau dkat trffc light ka, apa ka,
jenuh laaa kami,
nak letak mana muka ni ?
hahaha
qila hanan cnfrm lah boleh tunduk2 smbunyi
kalau aku ni ?
takkan nak smbunyi jgak kot ?
HAHAHAHAHA

2nd thing on our way nak balik,
aku hampir nak langgar penunggang motosikal ni
huwaaaaaaaaaa~~~~
nyaris2 kot !
HAHAHAHAHA
i can't imagine kalau aku langgar apek tadi.
gila aku!!!!!
cnfrm mak aku hingaq lagiiiii
huhuhu
then pak aku pulak
cnfrm tk bgi aku bawak dah kereta dia tuu -.-
hahaha
tme tu dkat roundabout pcfic tuuu
gila jammm.
pastu mana lah aku tau apek tu nak terus
aku pun tggu pa lagiii
speedkan lah car tu
tiba2 'HONNNNNNN'
bangang toi aku kena hon!
hahahaha
alhamdulillah sempat break!
kalau dak, mmg dah accdnt td dkat roundabout
fuhhh,
getaq tuuu toksah dok kira ah,
dah kena hon tu lupa pulak nk bg signal
hanan yg dduk depan pun tlg aku bg signal
skali hanan tekan,
terkeluaq wiper
hahahahahahaha
bengong toi,
mmg kalut ah,
hhu

dah smpai rumah,
aku jd bibik pulak.
smpai ke tgh tar uuuuuuu~ i sapuuu!
hahaha
kalau hmpa mai rumah aku hari ni,
blh arr tgk,
daun2 kering dri pkok tkdak dah dkat tar, gate,
hahahaha KOT!
*yalaa, aku sapu time tghri.laani pukul brapa dah.msti daun2 gugur balik*
tgh dok syiok sapu,
tiba2 bibik mckcikma yg sdang sidai kain tegur aku.
hahahaha
terkejut mak!
bila aku cita dkat mak aku,
mak aku kata
'bik ingt kaksu amek org bosnia mai jadi bibik baru kott. tak pernah2 buat kerja kt luaq, tba2 hari ni keluar.dia ingt geng dia laa kot'
haa okay, mak aku sempat kata dekat aku =.=

time tghri, pi amek badak dari tdika dan cik
pastu ada laa,
7 org students AlBukhary International University mai rumah akuuu
masuk minang aku laa!
eh tkdak aih,
depa nak buat research about water pollution
pastu mai pnjam tangga pak aku nak turun sungai
HAHAHHA
aku pun mula lah menyibukkk
pi sembang ngan depa
hahahaha
tak malu gila!
lama gak ah depa berendam dlam sungai tuu
dari pkul 12tghri smpai 2.30 ptg
oh my god!
sangat3 panasssssss~
aku pun tak tahan
tambah laa depa mai dari mana nuh
okay, at last depa panggil aku utk interview
oh, interview lah pulakkkkkkk -.-
hahahahha
serius lawak!
bongek betoi.
dok panggil2 aku sgala *tp bangga.mcm bangang aku*
HAHAHA
ok, dia tnya aku
  1. 2 reasons why the river dirty.
  2. how to overcome the problems

then my answers are bla...bla..bla....
ok, aku rasa mcm ADUAN RAKYAT pulak.
HAHAHAHAHA
gi-la lawak!!!!!
tak larat nak gelak aku smpai skrg bila ingt balik
ok ni lah wajah2 suci mereka :)
errrr,


yg lelaki bpakaian merah memegang umbrella tu from Bangladesh.
next the girl tu not sure from where.HAHAHA
next, tdung hitam tu from Vietnam.
next, tdung pink tu from Filipina.
yg depan tuuuu
the white boy, from..errr, not sure London.KOT.HAHAHA
the blue one, from Nigeria.
the head aku tak amek pun gmbaq dia.sbb dia dduk atas darat sblah aku.okay, aku overr. hahaha dia pkai t-shirt merah from Yamen.
*comel kan white boy tu?hahaha but dia quite shy.and very silence.but he always smile and stared at me*hahaha bangang aku! perasan! okaylah,
...THE END...

okay, selepas selesai sesi temuramah,
hanan msg kata nak keluar pukul 3 lebih
aku pun okay ja lah sebab time tu pun baru pkul 2 lbh
hhu
tnpa aku sedari,
jam di dinding telah menunjukkan pukul 3 ptg
okay, aku dah mula kalot!
sbb baru nak mandi
huaaaaaaaa
:(
aku mandi, siap apa semua about 3.20 ptg
sedang aku nak pkai tdung,
hnan smpai depan pintu rumah aku dah
hehehehe
so aku pun go on lah pakai tdung dlm kereta
then kami pi round2 merry ground
lepas tu kami pi pusing city plaza sat
after that, kami pi merrybrown :)
okay, makan punya makannn
kami pusing2 dlam giant tuu
happy sangatt!
hahahaha
hampir lewat petang,
kami pun keluar lah
lepas tu sempat pusing2 alor star
barulah hanan hntar aku & qila balikkkkk
malam pulak, aku buat activities yg biasa
hahahahahaha

err, yang ni ja kot yg dapat cerita.conclusionnya, hari ni happy sangat3! thanks qila hanan ?
today was a fairytale :)
goodnight










Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....