11.11.2011

lihatlah tarikh di atas....cantik kan ? tapi hanya number saja....yang orang dok bising2 pasai kitab nu laa, kitab ni laa, hampa percaya kah ? ehh, sudah2 laa tuu.think positive cukup! i just wanna wish HAPPY BIRTHDAY for those yang sambut birthday hari ini...and, hari ini hari Jumaat.hari yang penuh keberkatan.bersyukur laa sebab kita masih lagi diberi peluang untuk hidup melihat dunia serta menginsafi kesilapan kita selama ini.saya jugak nak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU for those yang kawen hari ini. aku tau, confirm ramai punya lah. hari ni saja bapak aku busy tak balik rumah akibat ada 10 pasangan pengantin nak akad nikah. hahaha lawak,lawak,lawak~ dan bersyukur lah kepda mereka yang ada smthng event yg special utk hari ini...aku ni haa, takdak buat apa pun hari ni :(

pagi tadi mcm biasa,
hari ni lunch lewat dgn ibu
akibat dok tengok tv sangat
lpas makan about pkul3 mcm tu,
sdang tgk tv,
entah macam mana aku terlena~~~~~
hehehe
direct tdoq petang aku
haih, apa nak jadi taktau lah
lepas tu, dlm pukul 6 ptg baru lah aku terjaga
bila aku bangun,
sunyi sangatttttt :(
dalam rumah aku takda sapa2.
ibu duduk luar kot
frdaus n nurul dkat luar jgak lah kot
tggal aku sorang2 dalam rumah
sedih sangattttt
dah laa sedih,
rumah gelap pulak tu
mcm tau2 jaa hati aku sedang kesunyian
uwaaaaa, hahahahaha

aku pun taktau apa jadi dengan aku hari ni
actually perasaan ni telah menghantui aku sejak lewat semalam lagi
aku rasa mcm tak tenang
sebab dok fikir something
tapi aku sendiri pun tak pasti aku yg aku fikirkan
hari ni aku dgn qila hanan takda plan apa2 pun
tu yg dduk rumah ja seharian
lepas bgn tu baru aku teringat yg qila nak pi marrybrown
qila nak fish n chip
aku pulak teringin chcken burger mb dgn mee kari dia
HAHAHAHA
tapi nak buat cena,
time aku msg qila hanan tu pun dah pkul 6 smthng dah
dah lewat ptg pun......
tapi tkpaaa, esok ada lagi.
insyaAllah kalau aku sempat

aku tak faham dgn hati aku ni
asyik berkocak ja di dalam hati ni
aku sendiri tdk tahu menahu
mungkin aku risau pasai abg aku kot
hmmm,
yg tu pun satu
aku tak suka laa perangai dia
tapi nak buat cena,
abg aku jgak.
hahahaha
mau tkmau, trima ja laa
hidup aku rasa sunyi sgtttt
rasa mcm takdak sapa2
tapi hakikatnya,
aku ada semua

hah aku tau!
aku tau pasaipa aku sedih
hehehehe
mungkin aku asyik pikiaq sgt kot kes nak balik arau tu
hmmmmm, :(
aku rasa mcm tkmau ja balik arau
tp nak buat cena,
hidup harus diteruskan...
aku rasa sedih bila tgk muka ibu & ayah....
aku tak sanggup
HAHAHAHA
*part overrrrr nak mai dah*
aku tau, nnt time beli barang mesti aku sedih lagiiii
lagi, lagi, lagi sedihhhh
tambah2 hari aku dah smpai arau.
cnfrm kes yg sama terulang lagiiiii (aksi sedih laa)
alaaaa, buat teruk betul laa
mcm lah tak boleh balik
hahahaha
lupa pulak aku!
mcm tak biasa pulak dok balik tiap2 weekend
hik3
tapi aku bgtau awal2.
first week tu aku nak balikkkkk
qilaaa~ kita balik tau ?
hahahahaaha
cousin aku kawen *blh jd alasan*
okay, stop about arau.

ni aku nak bukak buku lama satttt,
aku rasa rindu lah pulak dekat mamat ni.
aku pun tak faham,
kenapa dan mengapa
sejak2 kebelakangan ni aku asyik mimpi dia jaaa
huaaaaaaa
dia rindu aku kot!
hehehehe :D
dah lama dah, aku lupakan dia
kalau hmpa baca post2 aku last year punya,
hmpa blh laa baca yg aku nak lupakan si dia ni
syukur sgttt,
aku mmg blh lupakan dia
tapi, alaaa~
normal lah tu kan
kalau smtimes tu teringat
aku pun manusia biasa jaa,
tak mampu nak lupakan segalanya
luka lama aku ni masih lagi terpahat
tapi aku perlu bersyukur laa
sbb dah tak darah dah...hihihi :)
okay, aku doakan dia sentiasa bahagia disisi orang yg dia syg......
aku tak mampu nak buat apa dah,
kecuali berdoa ja lah kat dia
aku harap satu hari nanti Allah temukan aku dgn dia lagi
aminnnn,
walaupun tahun ni (2011) tak jumpa dia lagi,
tapi aku slalu jumpa dia dalam mimpi aku
aku nak ucapkan terima kasih dkat dia
kerana sudi menerjah masuk ke dlm mimpi aku
kalau Allah temukan kami lagi di alam yang nyata,
aku nak minta maaf sgt3 dkat dia,
dan aku nak bayar balik RM5 dia... :(
dan kalau aku tak malu,
aku nak bgtau dia betapa setianya aku menunggu dia
hihihihihihihi *gatai aku*
dan aku nak bgtau dia yg aku masih lagi ingat dia
walaupun dah 3 tahun terputus hubungan.
HAHAHAHAHA
okay, aku tau mesti dia dah lupa aku
hahahahaha
tapi tkpaaaa,
ni semua angan-angan aku ja la !
so, jgn risau ^__^

alhamdulillah apa yang aku merapu dekat atas tu,
dah berjaya mengubati hati aku yang bersedih ni,
walaupun sedikit,
bersyukur laaaaa :)
ok, aku cuma nak bgtau....

hargailah apa yang kita ada sekarang
kerana apa yg kita ada skrg tu
takkan selamanya ada bersama kita utk selamanya
once kita dah hilang benda tu,
dah tak boleh buat apa dah.....
kalau menyesal pun,
dah tak guna.....................................
bak kata pepatah ;
nasik dah jadik bubur
so kita cuma nak menyedapkan lagi lah bubur tu...
buat lah apa yang patut

saya ingin memohon maaf sekiranya saya sudah terlalu jauh merapu malam ni, saya taip semua benda alah ni kerana sekarang saya rasa seperti kehilangan. kehilangan sesuatu yang penting dari hidup saya.tetapi hakikatnya sekarang ni saya masih ada apa yang saya ada. alhamdulillah,

HAPPY FRIDAY
HAVE A NICE DAY
:)


Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....