8 november 2011

hari ini, tak jadi pergi jogging sebab... mengantuk....hujan....nak mentelaah.. *sembang* then aku sambung tidoq pastu bangun mentelaah 5, 6 bab... HAHAHA lepas bangun aku bukak youtube mentelaah lagu pulakkk.lagu muse, hehehe *aku suka tengok hidung dia* okay, after zohor aku keluar dgn membe2 aku ; qila hanan ayu peyrah muna . then 'we all' went to round2 merry ground smpai lah lewat petang.petang qila hantar hanan dan aku balik dgn selamatnya dekat rumah. alhamdulillah :) thata tak dapat join event ptg td , okay malam pulak... aku takdak buat apa2 pun. cuma tgk tb, online, dgr lagu, serta upload gmbar ptg td. td sempat berskyping ngn oddy(kakak) aku sattt, rindunya dekat dia......kak uda pun ada... SUKA! SUKA! SUKA! td jgak aku masak utk abg(sbb kna paksa&dia ugut) so aku pun masak lah megi kat dia yg tak sedap tuuu.padan muka dia.tgk, betapa tak sedapnya aku masak, dia pun tak habis makan.aku paksa dia makan, alasan dia 'abang kenyang dah' penipu betoi!!!! meluat aku.dah la td aku pulun dok cari usb dia buat taktau.padahal dia yg amek smpan.tgk aku peluh2 bebai2 baru nak bgtau.tgh malam pulak, berok tu dok text aku lagi.tak cukup lg kot dok maki2 aku dulu -.- dan tak serik lg kot kena maki balik dgn aku. hahaha, aku tau dia dah pun minta maaf...hmmm, aku tau!!!!!!! tu msti cara dia nak kawan balik laa tu...aduhai, wahai encik berok, nsb baik aku anggap hg manusia.kalau dak mmg dah lama hg jd berok betoi kot *aku crita pa pun aku taktau* ok kwan aku sorang lg tuuuu hilang pi mana dah taktau. tgh dok text elok2 hilang. hahahaha tkpalah wan... goodnight

okay, goodbye :)

Comments

Popular posts from this blog

every ticking of clock is gold!

Aman and Guns N' Roses

oh TUHAN.....